HEJ PÅ ER

Hej mina kära 'fanz' .. Kan tänka mig att ni väntar på dagens uppdatering, eftersom det inte blev någon imorse ..

Kom nämligen inte upp imorse som jag skulle, hade ställt klockan på lite efter sex men kom inte upp förän kvart i sju, så jag fick verkligen brottom, på vägen till jobb så mötte man Emelie, så jag var inte ensam om att komma senare än vanligt, men försent kom vi inte, kom innan för dörrarna precis halv, så det var ganska posetivt ändå!

Jobbat tills 15 idag, sen blev det inom oasis för att sola en sväng och nu har man kommit hem, lagom seg är man. Ska snart iväg för att rida med Tilda en runda, min kusins barn om ingen visste! :) Får väl se vart vi rider idag, lite halv tråkigt väder idag, solen är framme, men blåser väldigt mycket och lite små kallt! Man får klä sig bra, så man slipper frysa ..

Annars idag har jag inte planerat så värrst mycket, blir att laga mat sen när man kommer hem och en lång varm dusch, kan nog bli väldigt skönt. Längtar redan till den varma duschen eftersom jag är lite små frusen idag, vet dock inte varför ..

Nej nu ska jag bege mig iväg.

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Micaela

Riktigt mysig blogg du har måste jag säga! :)

2010-09-08 @ 18:16:29
URL: http://micaelabergne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0