HEJ ALLA MINA FANZ

Då var man hemma igen, blev att man solade en sväng innan man åkte till hästarna .. Verkligen skönt, så det var en jävla tur att jag begav mig inom Klippan för att sola! :)

Blev en lång ridtur i skogen idag, blev att man red imon där älsklingen körde upp betor, så fick man pussa på honom lite, passa på när han ändå jobbar närma! :) Hade en trött häst och hund efter att man var klar .. Fast helt klart var dom glada över rundan .. Det bästa av allt är att det har varit toppen väder idag och det är de fortfarande, det gäller att passa på att njuta medans man kan ..

Efter att man var klar i stallet så blev det inom pappa för att hälsa på, han bjöd även på mat, så nu är man mätt och belåten, slipper även ställa mig i köket nu direkt när man kommer hem, får väl dock ställa mig och laga något till älsklingen så han har nått att äta när han kommer hem .. snäll som man är!

Just nu är man verkligen riktigt jävla trött, funderar på om man ska ta sig en powernap och vila lite ..
Hade verkligen varit jävligt skönt! Får väl se om man får ro i kroppen och lägga sig en timme för powernap!
Det hade nog gjort sitt, passa på när man ändå är ledig också, fast att man har en del som borde göras så känns det lite illa, ja jag får väl se helt enkelt vad det blir ..

Annars har man inget mera planerat idag, tar kvällen som den dyker upp ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0