GODMORGON

Godmorgon kan man väl säga såhär dags, sen är det första inlägget för idag som ni får!
Vaknade runt nio tiden, smått bakis helt klart .. Men säger som jag brukar säga ' så länge vi har roligt ' det kan kvitta att man är riktigt jävla bakis dagen efter, vissa fall kan det vara värrt att man mår som man förtjänar dagen efter, man har själv tryckt ner all alkohol, bara sig själv att skylla på ..

Vaknade till liv, sen begav mig ner till matöppet för att inhandla nya lottor till kvällens bingolotto.
Eftersom vi vann ny lott sen förra veckan så kan man lika bra spela denna söndagen också, så får hoppas på lite mera vinst denna gången, ni får hålla tummarna för oss!

Efter man handlat så blev det iväg till åstorp för att sola, har nämligen bättre solarium där, dock längre att köra men det kan vara värrt det eftersom man får bättre bränna, tar skit bra där jämfört med Klippan!

Nu är man hemma igen, tänkte få mig lite frukost kanske, det enda jag fått i mig det är en brustablett av Treo, som älsklingen snällt blanda till mig innan han begav sig till jobb .. ;)

Nu har man att göra par timmar, allt ifrån gårdagens shopping ska monteras upp, så lika bra att börja så man får allt klart innan denna dagen är slut, min söndag är helt klart räddad ..

Vi hörs senare, får ju ta lite paus sen så man kan uppdatera till er ;) gårdagens bilder kommer också komma upp under dagen, så ni får helt enkelt stå ut!

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg, allt bra?:)

2010-09-05 @ 12:25:54
URL: http://fromdaytodayy.blogg.se/
Postat av: zofie

fin blogg =D

2010-09-05 @ 16:59:31
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0