GODKVÄLL ALLIHOPA

Nu har man fått upp det mesta av vad man inhandlade idag, det sista ska älsklingen fixa upp, eftersom jag inte tänker ge mig på att borra .. därför låter jag honom göra det, så blir det inte fel ..

Älsklingen gick nyss och la sig, jag hade snart tänkt att krypa ner också, ganska så trött idag.
Så det hade nog inte kännts fel att krypa ner under täcket för att mysa ner sig i en renbäddad säng, allt är nytt också för den delen, mysfaktor till max .. lär sova extra gott inatt får man hoppas på!

Imorgon bitti bär det av till syster, jag och bror ska åka och hälsa på henne, ska bli riktigt sköj : )
Så det blir en hel dag i Eslövs kommun för min del, kommer säkert bli en toppen dag ..

Ni får ha en bra lördagskväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0