GODDAG

Ja nu håller jag helg, eller för drygt en timme sen höll jag helg!
Innan man slutade jobbet, blev det att jag och Emelie körde till hjärtat, blev att köpa lite fika! :) Blev verkligen en toppen fika stund för våran del ..

Innan man körde hemåt blev det inom oasis för att sola, 20 minuter låg man idag, hinner inte sola förän på söndag, så får hålla mig tills dess, eftersom jag har fullt upp både fredag och lördag ..

Jobbet idag har gått bra, inget speciellt har skett, bara den gamla vanliga.

Just nu är jag bara riktigt glad att jag har tre lediga dagar framför mig! Woho. Ibland bara älskar man livet mer än vanligt. Nu är man bara hemma snabbt en runda för att bytta om och hämta min älskade Trixie som ska med på ett ridpass, antagligen blir det en skogsrunda eftersom det är sjukt underbart väder idag .. Ett ridpass har lockat hela dagen och äntligen ska jag sätta mig i bilen för att bege mig iväg till min fyrbenta älskling ..

Vi hörs garanterat senare.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0