GÅRDAGENS PARTY

Gårdagen blev riktigt bra, fast att man inte riktigt hade suget från första början .. Tur att man blev taggad efter en lång dusch! ;)

Simon och Masse hämtade upp mig här hemma, sen bagav vi oss för att äta, körde inom Sibylla sen vidare hem till Mia för att festa där lite, innan vi begav oss hem till Samme för att festa vidare ..

Kan inte säga mycket mera än att det blev en trevlig kväll :)

Idag mår man som man förtjänar dock, men man piggnar nog till under dagen skulle jag tro, efter älsklingen bagav sig iväg så bäddade jag ner mig under täcket i soffan, hade tänkt lägga in alla bilder, dock gick inte kameran lika varm igår som den brukar, så det kommer komma upp några bilder under dagen ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0