FICK ETT RYCK

Ridningen gick väldigt bra, efter man ridigt träffade man Maria en sväng, hjälpte henne med att fixa en av sina hästar och så klart blev det en massa snack, trevligt om inget annat ..

Har även hunnit med att träffa bror en snabb runda, fast Trixie är som vanligt gladast över att se honom, Trixies favorit helt enkelt och det har nog alla märkt också ..

Hem och tog mig en dusch och fick i mig mat, sen satte jag mig framför datan och slö surfa, efter ett tag fick jag mig ett ryck, ett solryck ;) så jag satte mig i bilen och begav mig till Klippan för att sola, tog så klart lite i och solade 24 min idag igen, härligt att ligga i värmen när man är frusen ..

Så nu har jag landat i soffan igen, riktigt skönt kan jag ju säga .. och här hade jag tänkt att befinna mig resten av denna kvällen, det bästa av allt är att man har ledig dag imorgon och det innebär SOVMORGON! Dock min enda lediga dag denna veckan, känns ju jävligt roande, men ska nog klara av detta också, hjälper inte att klaga, hur mycket man än klagar så blir det inte bättre ..

Nej nu ska jag forstätta slösurfa lite, även facebook spel som man nästan blivit beroende av! ;)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0