EN VARM DUSCH ROPAR MITT NAMN

Sen man vaknade imorse, har man bara lyckats att förflytta sig från sängen till soffan och här har jag legat och degat sen dess, allså närmare tre timmar har man bara legat utslagen, baksmällan vill inte försvinna ..

Illamåendet är det värsta, men har bara mig själv att skylla på eftersom jag hällde i mig allt jävla skit! Kanske lite dumt av mig, men inte lär jag mig av mina misstag som vanligt!

Har en liten tanke på att bege mig in i duschen, kanske piggnar man till liv efter en lång varm dusch, man kan alltid hoppas på det, sen måste jag röja undan här hemma, har en väldigt stor hög med disk som måste undan och sen har man tvätt som hängt uppe sen i veckan, som måste in i garderoben, så man har en del som måste göras, men dock ingen ork eller lust ..

Kan nog tro att jag kommer ligga kvar här ett tag till, drar gärna på det! :) för det är nämligen så om jag sär något så gör jag tvärtom ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0