EN TIDIG MORGON IGEN

Då var det dags för ännu en tidig morgon, idag var det inte så farligt att kliva upp eftersom älsklingen också skulle upp 6, lättare än att någon av oss får ligga kvar ..

Har sovit ganska bra inatt, fast vaknat par gånger, det vanliga. Vaknar och kollar på klockan sen ligger och vänder och vrider sig hela tiden, då är allt som vanligt!Haft Trixie ute så nu är man bara inne på internet och klickar runt innan det är dags för att bege sig iväg till jobb igen, känns som man bor på jobbet!

Idag jobbar man från 07.30 - 16.00. sen är det helg för min del.
Så jag längtar verkligen till klockan slår fyra så man kan känna sig ledig! :)

Nej nu måste jag bege mig mot jobb.
Ha en bra dag allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0