EFTER ETT PAR TIMMARS SÖMN

Nu så var man äntligen vaken och kan ta sig an denna dagen också, men måste bara vänta ett tag för att verkligen vakna till liv på riktigt så man kan ta sig in och ha lite vattenkontakt, allså ta en dusch ..

Älsklingen var redan uppe strax efter 4, så vaknade jag till och pussade på honom lite innan han bgav sig till jobb och om par timmar är det min tur att bege sig iväg till jobbet ..

Dagens pass är nämligen 13.15 - 21.45. just detta passet jag inte är glad för, men har inte mycket till val än att jobba så eftersom man har det jobbet som man har, bara acceptera läget ..

Ska ta en promenad med Trixie efter man har tagit sin varma dusch och gjort sig i ordning för en dag på jobbet, så hon får sin runda innan det är dags för mig att bege mig iväg för en lång dag på jobbet. Fast man ska inte klaga så mycket, har bara två pass att gå igenom, sen håller jag långledig och helg! :) Alltid lika skönt att gå av sista dagen och veta att man har tre hela lediga dagar : ) helt underbart ..

Nej nu måste jag ta tag i denna dagen också.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0