DET ÄR TISDAG

Redan tisdag och halva min arbetsvecka har gått, ganska nöjd faktiskt!
Jobbet idag har varit segt, har haft att göra men ändå varit segt vet dock inte varför, men så är det iaf ..

Slutat för dagen och nu hemma, ska ta och bytta om till mina heta ridkläder och bege mig mot stallet för att fixa och sen blir det en lång ridtur, eftersom det är vädret till en långrunda, äntligen visar solen sig, känns verkligen toppen ..

Den ensam tiden man har i stallet är verkligen härligt, inte helt ensam så klart, har mina fyrbenta älsklingar vid min sida, i like.

Har även idag planerat med Emma att vi ska ta en dag nästa vecka och bege oss upp på åsen för en lång runda med hästarna, kan verkligen bli trevligt! :) har tänkt på det länge så nu får det bli av! Så hoppas på toppen väder någon av dagarna i nästa vecka ..

Annars idag har man inget speciellt planerat, har lite planer på att kanske ut och springa en runda, får se om det blir något med det eller det kan räcka med en runda på hästryggen, får se helt enkelt ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0