DAGS FÖR ÄVENTYR

Hemma igen, eller har varit hemma knappt en halv timme, har hunnit med att ta mig en dusch och fått i mig lite mat, så nu är det tänkt att man ska bege sig iväg till Klippan för att träffa Mia, dags för äventyr igen ..

För imorgon har man sovmorgon, jobbar nämligen kväll imorgon, börjar inte förän 13.15. dock slutar man inte förän 21.45. det är de tråkiga, men sovmorgon tackar man aldrig nej till :)

Älsklingen jobbar fortfarande, fattar inte att han orkar jobba så pass mycket som han gör, sjukt många timmar och det är inte en dag det är över tid, utan flera dagar på rak varje vecka .. Han började nämligen jobba 5 imorse, så det är antal timmar, änså länge är det 14 timmars jobb i ett sträck, palla :/

Nej nu ska jag bege mig.

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Izabella

fin blogg du har (y)

2010-09-21 @ 21:41:55
URL: http://izamarialinn.blogg.se/
Postat av: frida

kommentera om vad du tycker vad jag ska blogga om, ändå om du inte läser min blogg skulle det vara jätte gulligt :)

2010-09-22 @ 09:51:10
URL: http://fmbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0