DAGS ATT HOPPA IN I BILEN

Vaken är man, blev lite sovmorgon idag, alltid skönt att få sova ut ..
Nu hade jag tänkt att bege mig mot Klippan för att sola en runda och sen vidare till stallet för att rida min fyrbenta älskling, helt klart följer Trixie med, så hon får sin motion, riktigt skönt att hon kan få följa med ut på rundan, så slipper man gå en långrunda med henne efter att man har ridigt, egentligen är det bra motion, men ibland hinner man inte med allt som ska hinnas med, som just nu känner jag mig lite stressad, eftersom man har en hel del som ska göras idag ..

Efter man varit i stallet så ska man hinna med att städa undan här hemma, ta en dusch och iväg och handla och sen är det bingolotto som gäller, så ni kanske förstår att man har en del som ska hinnas med, får hoppas på att man hinner med det också, sånt man märker ..

Hörs senare, tjaaaaaaaao ;)

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Söt blogg! ;D

2010-09-26 @ 11:57:47
URL: http://mylifeaslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0