DAGENS ARBETSPASS AVKLARAT

Då var dagen arbetspass avklarat, eller det var den redan klockan 15.oo. idag, just innan man slutade var jag helt slut i huvudet och det är man nu också, men känns lite bättre nu ändå .. Direkt efter jobbet blev det inom storköpet i Klippan för att handla lite som man missade igår och sen inom en blomster butik för att handla blommor till älsklingen, eftersom vi har våran månads dag nu, så var man bara tvungen att köpa, har skrivit värsta kortet också, så jag hoppas på att han blir glad när han kommer hem, dock har jag ingen aning om när han dyker upp, jobbar som vanligt sent antagligen ..

Kommer komma upp bild på blommorna, så ni får se! :)

Nu hade jag snart tänkt mig att bege mig till stallet för en runda, dock har jag ingen aning om det blir att rida hemma eller blir en runda i skogen, ja det är en bra fråga, jag är bara sugen på att komma upp på hästryggen ..

Ska bara lägga upp bilder på blommorna, sen stallet nästa ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0