DÅ VAR DET SÖNDAG IGEN

Ja snart var denna helgen över, även mina två lediga dagar .. Gått väldigt fort, inget ovanligt!
Jag har haft en bra helg iaf, det är jag gladast över, umgåtts med mina underbara vänner och älsklingen så klart, det gör allt så mycket bättre att ha er vid min sida .. Så klart mina fyrbenta älsklingar också! ♥

Har lyckats att slänga mig i duschen, så nu sitter jag med handuk i håret och en runt om mig, passar bara på att uppdatera medans håret torkar lite innan man ska föna det och göra sig i ordning innan folket ska komma ..
Dom dyker upp vid sex tiden sen börjar Bingolotto klockan sju, så ikväll hoppas jag på ny vinst! :)

Börjar bli vårat söndagsnöje på söndagarna, men bara skoj med lite umgänge utan att alltid bara festa och dricka sig aspackad som det blivit .. trevligt som alltid!

Nej nu får jag börjar göra mig i ordning sen ska jag ta ett ryck här hemma ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0