ÅSKVÄDER

Ja inatt när man kröp ner under täcket var det värsta åskvädret, och regnet öste ner ..
Eftersom man hade en tanke på att kolla film innan det var läggdags så blev det inte av för jag avskyr åskväder, så kröp ner till älsklingen istället, eller mina två älsklingar, Trixie får jag inte glömma! Henne är den sista jag glömmer ..

Lyckades  inte somna på lång tid, eftersom Trixie skakade av räddsla o ch jag hade henne in till mig ..
Sådan hund, sådan ägare, man brukar säga så, och i detta fallet stämmer det verkligen in på oss!

Har varit uppe och vaken ett tag, har varit ute i regnet med Trixie en sväng, blev dock ingen lång runda, bättre än inget, nu ska jag ta mig en dusch och göra mig i ordning inför en lång bilfärd till Eslöv ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0