ÄNTLIGEN BREDBAND PÅ GÅNG

Woohoo, riktigt glad.
Idag fick man nämligen sms om att man kunde hämta ut paket från bredbandsbolaget, helt klart är det vårt nya bredband som är på gång, det sätts igång den 8/9, allså på onsdag, känns väldigt skönt!

Eftersom vi nu har mobiltbredband som är lagom segt, sen kommer det gå undan med den nya hastigheten ..

Jobbat tills 16.oo. sen blev det direkt till matöppet för att hämta ut paketet, sen vidare hemåt!
Har varit ute med Trixie en runda och nu hade jag tänkt bege mig iväg för att tvätta min bil, sen hem för att börja laga mat och ta en runda med damsugaren, kan behövas nämligen, lika bra att få det gjort när man känner att det behövs ta ett ryck ..

Älsklingen jobbar som vanligt och jag har ingen aning om när han slutar, inget ovanligt! Han dyker upp när han dyker upp helt enkelt!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0