13 SEPTEMBER

Godmorgon folket. Jag är uppe, men långt ifrån pigg! Förstår mig inte på mig själv ibland helt enkelt, hade kunnat ligga kvar i sängen, men icke gör man det! Lagom dum är man ibland ..

Gårdagen blev bra, trotts att man jobbade sin delade tur. Jobbade med Emelie så det gör saken mycket bättre!
Blev Sibylla mat för våran del, riktigt jävla gott.

Slutade 21.45 sen blev det hemåt direkt, en dusch sen söndags mys med älsklingen, riktigt bra slut på en söndag.

Vaknade som vanligt när älsklingen begav sig till jobbet, jag somnade om men vaknade tidigt ändå! Hade velat sova par timmar till så man kunde få sova ut lite extra, kan man behöva ibland!

Varit ute en runda med Trixie och har satt igång en maskin med tvätt, lika bra att få undan sånt när man är ledig. Så nu hade jag tänkt få i mig lite frukost sen bege mig mot Oasis för att sola, sen blir det stallet, hade tänkt en lång skogsrunda idag, får se om vädret tillåter det vill säga, för just nu är hela himlen grå/svart ..
Regnet kan verkligen hålla sig borta just den tiden jag ska vara i stallet, hade varit toppen ..

Nej nu får jag sätta igång kanske, så man hinner med allt denna dagen också. Tiden rinner nämligen iväg väldigt fort ..

Puss från mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0