VILKEN DAG

Vad ska jag säga, eller vad ska jag börja? Usch jag är så jävla tankespridd just nu, det som skrämmer mig mest är att jag vet inte riktigt va de är ..

Ja iallafall, jag och älsklingen fick i oss lite mat, eller lite och lite, det var ganska rejäl middag sådär mitt på dagen, riktigt gott kan jag ju dock säga, fick med mig middag tills imorgon också, perfekt! Slipper man iväg och köpa någon tråkig färdigrätt .. älsklingen ska få göra den grytan igen, det ska han ha klart för sig! :) mums.

Efter att vi fått i oss maten, så färgade jag älsklingens hår, som sagt 'svart', resultatet blev bra, men dock tar det ett tag att vänja sig, så är det med allt .. När man var klar med allt här hemma så blev det på med ridkläderna och iväg till stallet för att fixa med hästarna, helt klart blev det en skogsrunda med mina fyrbenta älsklingar, riktigt härligt .. Dock hade jag en väldigt het häst, flippade par gånger som han inte gjort på väldigt länge, men även dom har sina stunder, tyvärr!

Hemma strax efter fem, då blev det duschen och göra sig i ordning, älsklingen hade redan fixat bingolottor till oss, så jag slapp stessa iväg tidigare idag för att fixa till oss .. sen hem till Mia för att spela bingolotto tillsammans med gänget, dom vanliga ;)

Hemma stax efter nio, älskling har nyss lagt sig, kan tänka mig att han redan sover, eftersom han var riktigt trött och ska upp 3 för att börja jobba, det är tur jag inte har dom arbetstiderna, fyfan säger jag bara .. ligger nerbäddad i soffan nu, och tänker fortsätta med det resten av kvällen, kan hoppas på att man blir trött snart, så man kan krypa ner under täcket, klockan ringer nämligen klockan sex imorgon bitti, mindre roligt!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0