VERKLIGEN SKIT VÄDER

Ahh, vädret blir bara värre och värre, trodde dock att det skulle avta lite med regnandet, ser långt ifrån på att det ska klarna upp ..

Verkar som om jag hoppar över ridningen idag, verken lusten eller min energi har kommit tillbaka, sen slutar älsklingen tidigt idag också, så blir att umgås med honom ikväll ..

Ska dock ändå till stallet för att fixa och göra allt i ordning, även släppa in dom, samt måste man nog bytta täcken på allihopa, kan tänka mig att dom alla är genom blöta ..

Jag får hoppas på att regnet slutar närmare kvällen .. för detta är inte okej! usch ..

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Gud vilken fin blogg du har! Fina bilder oxå <3 Skulle bli jätte glad ifall du ville kika in på min blogg och kanske skriva vad du tycker :D Ha en super bra dag, kram <3

2010-10-27 @ 17:22:35
URL: http://fashionbyellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0