TISDAGEN DEN 5 OKTOBER

Då var det tisdag idag, vaknat antal gånger nu på morgonen, men jag har intalat mig själv att jag skulle sova minst tills 9, men lyckades vara kvar i sängen tills halv tio, ganska duktigt för att vara mig, jag fattar inte varför jag inte kan sova länge när jag älskar att sova, ganska sjukt kan man ju säga ..

Har hunnit med att vara ute med Trixie och nu har hon bäddat ner sig igen för att sova, fattar inte att en hund sover så mycket som dom gör, iallafall så sover Trixie så fort hon kommer innanför dörrarna, en riktig sömntuta ..

Hade tänkt att ta mig en dusch nu och lite frukost kanske, hade nog varit en bra ide, sen ska man ta ett röj i köket sen gårdagen matlagning, efter att vi hade lagat mat och pajen var gjord och vi hade ätit så hade jag ingen lust med att stå och ta disken då, så istället blev det soffläge och mys för våran del, så det blir min uppgift att ta tag i det idag istället ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0