TIDIG LÖRDAGSMORGON

Då var det en tidig morgon såhär på helgen, bara att gilla läget och tänka att man tjänar pengar och man slipper ligga hemma bakis och jävlig, för hade jag inte jobbat idag hade jag varit på Simons 25 års fest igår, men hoppade över det pga att jag skulle upp tidigt och det är inget roligt att sitta där nykter när alla andra är fulla och odrägliga .. så jag hoppade över denna gången, det finns flera tillfällen till party!

Idag jobbar man delad tur, 07.15-10.15 sen 15.45-21.45.
Massa körande fram och tillbaka men får gå ändå, bara hoppas på en lugn och bra dag ..

Så nu kallar jobbet för min del, vi hörs senare under dagen när jag kommer hem.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: FashionTrio - Felicia

superfin blogg! :) vad ska du hitta på idag?

2010-10-02 @ 10:44:49
URL: http://fashiontrio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0