STÄDNING PÅGÅR

Städning pågår förfullt här hemma och tvätten är igång, pratade även nyss med Isabell, förra veckan planerade vi in att jag skulle börja träna henne någon gång i veckan och idag börjar första träningspass, så klockan 13 har vi planerat sen en timme framåt skulle jag tro, får se på vilket humör hennes bus ponny är på!

Det ska nog gå bra skulle jag tro, jag vet dock att hon har mycket att lära och hästen för den delen, bara att jobba på helt enkelt, måste ge tid till träning bara så ska allt bli kanon ..

Tar med kameran och tar lite foto på ekipaget! :)

Nu återgå till städningen igen, väntar även på maskinen med tvätt ska bli klar, tar en jävla tid känns det som om ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0