SNART DAGS IGEN

Då var man hemma igen, ett farande överallt känns det som om, överallt och ingenstans ..

Slutade jobbet 10.15, men fick gå lite tidigare, slutade redan vid 10 tiden, ibland har man tur så man kan gå lite tidigare, väldigt skönt! Hämtade upp bror hemma hos Mia, eftersom ändå jag skulle till hästarna, så passade han på att åka med mig istället för att pappa skulle behöva hämta medmera .. Blev först hem en snabb runda för att bytta om och hämta Trixie sen vidare för att lämna bror och sen blev det stallet!

Blev att man red lite på hemmaplan idag, lite gallop träning .. Väldigt kyligt och blåsigt idag dock, suck.
Men det stoppade inte mig för att bege mig utåt för en ridtur, när man väl kommit upp så är det skönt!

Kameran kom med idag, så det togs en del bilder, kommer komma upp lite nya bilder när jag laddat in dom på datan .. Blir antagligen innan man ska bege sig till jobbet igen, börjar nämligen jobba igen 15.45 .. Jag verkligen hatar dessa delade turer men har inget annat än att gilla läget som det är, ska vara glad att man har jobb och trivs så bra som man gör! :)

Nej nu blir det bums in i duschen för min del ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0