SISTA PASSET KVAR

Söndag idag, alltså är det bara sista jobb passet som man ska gå igenom för denna helgen .. Har delad tur idag, så första passet är gjort, bara kvällen som man ska lyckas gå igenom också, brukar alltid gå bra eftersom man vet att man kan hålla lite ledighet och jag vet att det ska bli lång shoppingrunda runda för min del imorgon, klockan ringer redan fem imorgon bitti, ska vara i Klippan sex för att hämta upp bror och mia ..

Räkningarna är betalda och ny lön dyker upp imorgon, löneökning denna månaden så det är riktigt härligt när det rullar in på kontot .. Kan ju säga att det är stor skillnad sen man bodde själv i lägenheten och betalade alla räkningarna själv, bara stor skillnad på hyra, hade en hyra på nästan fem tusen och nu har man en hyra på elva hundra, sjukt mycket skillnad, det känns verkligen .. på ett bra sätt! :)

Jobbat första passet tills tio, sen blev det inom oasis för att sola en snabb runda, blev bara tolv minuter, sen direkt hem, så nu ligger man i soffan och segar, älsklingen har åkt iväg för att handla present till mig och massa annat, så jag fick dock inte följa med, tråkigt nog, sånt som man får ta ibland ..

Börjar jobba 15.45 igen, har direkt inget planerat till dess, bara tömma bilen på allt som är ivägen för morgondagens shopping tur, nu är det skönt att ha stor bil med bra utrymme .. :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0