SHOPPING PÅ VÄLA

Igår planera jag och älsklingen att vi skulle iväg på en shopping runda, alltså blev det Väla denna gången, ett tag sen man shoppade där, har varit Center Syd och familia dom sista gångerna ..

Hittade som vanligt en jävla massa, inget ovanligt .. Hade inga planer på att handla massa idag eftersom man egentligen inte behöver något, men när man väl hittar något snyggt så klart man shoppar loss isf när man ändå är ute på en shopping tur ..

Gårdagens party var toppen, kommer komma upp lite bilder senare under dagen, eller närmare kvällen, har nämligen nyss kommit hem och jag ska iväg till stallet för en runda i skogen nu, passa på när det verkligen är toppen väder, får man njuta extra mycket :)

Vi hörs närmare kvällen när jag kommer hem ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0