RIKTIGT HÖSTVÄDER

Idag är det typiskt höstväder, blåser och kommer lite små regn, jag verkligen hatar denna årstiden, riktigt mycket! Inget för mig! Sol och värme tack!

Inatt har man knappt kunnat sova, haft en hemsk smärta i kroppen, riktigt obehagligt!
Har klarat mig igenom denna jobbedagen också dock var det nära att jag ringde och sjukanmälde mig för jag har verkligen mått skit hela dagen och natten ska vi inte ens nämna, tur man haft älsklingen vid sin sida ..

Dagens jobbpass har varit 07.30 - 16.00. sen blev det iväg och handla på ICA alltid nått som ska inhandlas, eller som är slut här hemma .. eftersom älsklingen jobbar som han gör så är det min uppgift att inhandla vad som behövs medmera ..

Även blev det inom det nya gymet i Kvidinge, som öppnat, som även har solarium, hade tänkt prova sola där, ska kolla upp öppentider medmera, så får man se om det är något bra .. Man kan inte veta förän man provat! :)

Idag har jag inga planer på denna dagen, ser verkligen mörkt ut, jag mår inte bra och känner mig allmänt på dåligt humör, känner för att det blir en ganska lugn dag, får väl se vad man orkar med .. Han ändå en del här hemma som behövs göra, så får se om jag tar ett ryck, hade tänkt att tvätta sängkläderna medmera, tror nog att jag tar ett 'litet' ryck här hemma när det ändå är kasst väder ..

Middagstips är också en sak som man funderar över, får väl se vad det blir att laga idag tills mannen kommer hem? förslag så får ni gärna komma på något bra till mig! :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0