ÖVERLYCKLIGA HÄSTAR

Varit i stallet för att fixa och plocka in hästarna, ni kan tro att jag hade 5 gnäggade hästar konstant i hagen medans jag mockade och fixade, helt sjukt vad dom höll på, dom visade verkligen att jag skulle skynda mig så dom fick komma in, genom blöta var dom allihopa .. så dom var mer än nöjda att få komma in!

Nu hemma igen, ska ställa mig i köket för att göra mat till mig och älsklingen .. idag får det blir hemmalagade hamburgare och pommes, ska verkligen bli gott, eftersom jag bara har ätit frukost, då klockan var närmare 12, så det är antal timmar sen, riktigt jävla hungrig ..

Vi ska helt klart ha något efter också, får bli varma hallon och glass! min favorit! mums ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0