NU HÅLLER JAG HELG

Nu har man landat här hemma, jobbet idag har varit bra, ganska skönt och lugnt för den delen ..
Slutade 15.00. sen blev det att åka och sola sen hämta upp Mia, eftersom hon skulle med till Kvidige hem till sina föräldrar, så kunde hon lika bra åka med mig ..

Hemma en snabb runda för att hämta Trixie och ska bytta kläder, alltså på med ridkläderna och snart iväg till hästarna, idag blir det ridning också, passa på medans det är uppehåll, dock kan jag tänka mig att det snart kommer regna igen .. hoppas på det bästa!

Ikväll känner jag för en lugn kväll, antagligen blir det fredags mys skulle jag tro, älsklingen skulle nog sluta tidigt också idag, men han dyker upp när han gör det helt enkelt, jag har par timmar i stallet nu framför mig!
Allt tar sin tid lixsom ..

Vi hörs när jag kommer hem ikväll ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0