MIN LEDIGA TORSDAG

Godmorgon, får jag väl säga! :)

Gårdagen blev toppen, en hel kväll tillsammans med älsklingen, eftersom han slutade tidigt igår, konstig känsla att ha honom hemma så tidigt eftersom det var en evighet sen som han slutade den tiden .. Så ni kan tro att jag njöt extra mycket igår! :)

Vi begav oss först till älsklingens föräldrar för att hälsa på, trevligt eftersom alla där var hemma, vi blev bjuda på middag hemma hos älsklingens farmor och farfar på Fredag, så klart ska man jobba kvällen då, alltid ska man jobba när vi blir bjudna på något, så nu ska jag fixa så jag kan få ledigt, pratade med Emelie redan igår och hon kunde ta min tur, ska man bara prata med chefen om det är okej att få ledigt, vi ska egentligen säga ifrån en vecka innan man ska få en ledig dag beviljad, så jag hoppas på att man får ledig ändå!

Sen resten av kvällen lagade vi god mat och hade film/mys kväll, såna dagar jag  verkligen vill ha fler av tillsammans med min älskling, kärleken är helt underbar, just nu iaf, dock vet jag att det kan vända lika fort!
Jag ska kämpa för våran kärlek, för jag vet att det kommer komma upp saker/händelser som vi måste igenom, bara att kämpa på ..

Torsdag idag alltså, min lediga dag på denna veckan .. då ska man alltså njuta extra mycket!
Dock har jag en del att göra, får se vad det blir av allt ..

Har skickat iväg ett sms till Andrea om vi ska rida ut en runda idag, eftersom det inte blev av igår och nu när jag är ledig idag så passar det utmärkt för min del!

Just nu har jag lagt mig i soffan för att vakna till liv, Trixie är ute i kylan, så himla skönt att bara kunna öppna dörren och släppa ut henne, så får hon vara ute och roa sig själv! :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0