MIN LÅNGHELG

Den har varit toppen! :) lugn och skön kan man mera säga, en verkligen vit helg för min del, jag känner mig duktig om inget annat!

Idag blev det lite längre sovmorgon för min del, kan man vara värd kan jag tycka, sen har man en lång jobb vecka framför sig, jobbar nämligen helgen också! Min tråkiga helg, suck. längtar definitift inte efter helgen ..

Idag har jag planer på att städa huset och tvätta, behövs ta ett rejält ryck här hemma. Tråkigt nog måste det göras, fast att det är så sjukt tråkigt!

På med högsta volym i högtalarna sen börja ..

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Moa

Idag har jag väldigt ont i magen och huvudet, ja du förstår nog varför.. Men det blir pluggdag ändå. :/

2010-10-17 @ 10:02:23
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0