MIN DAG

Uppe vid 6, eller jag låg som vanligt kvar tio minuter innan man verkligen kände sig tvingad till att gå upp ..
Älsklingen åkte tidigt imorse igen, så man blev väck en gång tidigare innan man själv skulle upp!

Jobbet har gått bra idag också, inga konstigheter alls, varit en bra dag helt enkelt med massa skratt! :) vissa stunder är det bara helt galet på jobb! Lite roligheter får man allt ha också .. Slutade jobba 15.30 sen blev det inom oasis för att sola och sen vidare hemåt för att slänga i sig lite mat och byta om, samt hämta Trixie ..

Sen vidare mot stallet, molnen var verkligen grå/svart när jag körde, så tänkte direkt att jag kommer säkert sitta på hästryggen när när det kommer komma en skur, men lyckades hålla mig borta från det, hade tur attt det bara kom lite små stänk ..

Blev att rida hemma lite idag sen skrittade jag ut en liten runda, vågade inte ge mig ut på för lång runda eftersom vädret inte var på topp, eftersom Andrea och jag har planerat för en åsen runda imorgon, så får det bli lättare pass idag, så imorgon har man lite brottom efter jobbet, slutar 15.oo. sen ska jag möta Andrea 16.oo. Blir säkert skit bra trotts att det kan bli lite stress! ;)

Nu är man hemma igen, ska ta mig en lång varm dusch nu, sen blir det soffläge som gäller! Hoppas på att älsklingen snart dyker upp här hemma, saknar dock honom mer än vanligt idag! :/ usch.

Nej nu kallar duschen ..

Puss från mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0