MIN ÄLSKLING ÄR INTE RIKTIGT NORMAL

När man tar in honom från hagen och binder upp honom, så börjar han verkligen att gäspa, antagligen bara för att visa mig hur trött han verkligen är, men det stoppa inte mig för att komma ut på en ridtur, han är lite lustig min älskling! ;) det var inte en gång utan närmare tio gånger som han höll på, hann med att ta par bilder på honom! HAHA.







Inte bara gäspa, utan han skulle börja att sträcka på sig också, kan kanske vara bra att stetcha ut sig lite innan det är dags att jobba lite ;)
Kan inte säga mycket annat än att min älskling är bra rolig ibland! ;)


Kommentarer
Postat av: Linda<3

nthåå! så søøt! <3

2010-10-02 @ 14:12:30
URL: http://thepinklinda.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0