MÄTT

Fyfan så mätt jag är, helt sjukt att man kan bli så mätt egentligen! Fattar inte att man ska verkligen trycka i dom sista bitarna när man ändå känner mättnaden, man är bra dum ibland, istället mår man nu illa ..

Har varit iväg par timmar nu, typ fyra timmar har jag lyckats att roa mig, har som sagt solat en sväng sen gjort vid bilen, tvättat och polerat, så nu skiner min bettan igen! :) riktigt underbart när det är gjort, sen körde jag till stallet och fixa och red, kusin 'Linnea' var hos mormor och morfar, så medans jag mockade och fixade så borstade och fixade hon Hugo till mig, ibland har man det väldigt bra! :)

Har tvättat två maskiner tvätt innan man åkte iväg och nu har jag laddat den tredje och den siste för idag, att man bara kan lyckas att ha så mycket tvätt, bara att gilla läget!

Nu hade jag tänkt att ta en lång varm dusch, den har man längtat efter sen man kom innan för dörrarna här hemma ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0