MATLAGNING PÅ HÖG NIVÅ

Hemma efter våran shopping runda på OJ, fick så klart mera med oss hem än vad vi skulle handla, brukar bli så tyvärr, inget ovanligt när det gäller detta hushållet! ;)

Just nu står älsklingen i köket och lagar mat, känns väldigt konstigt! Eftersom det oftast är jag som får stå där och laga det som dukas fram på bordet ..

Till lunch blir det grytbitar i någon grytaröra och ris, men det luktar riktigt gott just nu, så det ska nog smaka bra med lite mat om en timmes tid .. min mage skriker om inget annat redan nu, får försöka hålla mig ett tag till ..

Idag känner jag för en lugn dag, men har ändå en hel del som ska göras, gardinerna ska upp och köket ska fixas samt ska man hinna med en lång runda på hästryggen och fixa min kusins hästar, så man har att göra, men ändå skönt att ha att göra, än att bara slöa en hel dag, blir bara slöare än man redan är ..
Ska även hinna med att färga älsklingens hår, ska nämligen färga det svar, har sett massa kort tidigare hur det blev, så hoppas på att resultatet blir bra ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0