LITE SAKNAD

Nu har älsklingen åkt till Holland, begav sig iväg vid 4 imorse, så ett hejdå hann man med att säga .. Ett par dagar utan honom, ska man nog klara av, det kommer gå fort .. Han är hemma igen på Fredag någon gång igen ..
Helt klart kommer jag sakna honom, men man kan behöva vara ifrån varandra också, kan vara nyttigt för ett förhållande, definitivt om man är sambo ..

Onsdag idag, allså dagens jobb pass och imorgon kvar för denna veckan, sen är det långledighet som gäller för min del! Det ska verkligen njutas till max! :) passa på när man kan ..

Jobb tills 16.oo. idag, sen blir det vanliga, stallet medmera .. har inget mera planerat idag, får se vad som sker! Just nu är jag halvdöd känns det som om, hoppas på en bra dag idag! :)

Nej nu ska jag ut och skrapa bilrutorna och sen mot jobb ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0