JOBBEHELGEN ÖVER

Wooohooo, äntligen är jobbehelgen över!
Känns alltid lika underbart att ha fått den gjord, alltså två lediga helger framför mig, great! :)

Jobbedagen idag har man spenderat tillsammans med Emelie, massa galna flipp som vanligt även tryck i oss en jävla massa fika, känns som om man kommer att rulla fram om man ska fortsätta såhär, kan gå illa! Vem vet ;)

Slutade jobbet 15.45, sen ringde bror och undra om jag kunde köra han och Emil hem till Mia, och snäll som man är så ställer man alltid upp .. efter att man kört dom blev det inom stallet för att titta till alla hästarna och fixa till, även fick han en massa äpplen så klart, så han var nöjd, idag fick gan faktist vila, eftersom han varit igång hela veckan .. så en vilo dag skadar inte, ändå tråkväder idag och jag är ganska så sliter efter helgens jobbande och allt annat ..

Har även hunnit med att köra inom kvantum för att köpa bingolotto tills ikväll, slår till med två lottor även idag, så bara hoppas på massa vinst ikväll, ni får hålla tummarna för mig ikväll :)Så jag sitter bänkad framför tv från 19-21 ikväll, ni vet vart befinner mig iaf ;)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0