JA HERREGUD

Vilket väder vi har, var ute en snabb runda med Trixie innan jag på började städningen, man höll nästan på att blåsa iväg, helt sjukt kan jag tycka .. värsta stormen!

Städningen är nu avklarad, dock har jag bara lite finslip kvar att göra, men det tar jag innan jag beger mig mot Klippan för att sola en sväng och sen vidare till stallet, tror dock inte att det blir någon ridning idag eftersom det är verkligen skit väder, blir nog bara lite mys med min älskling istället ..

Än har inte elektriken kommit, fattar inte vart han tar vägen, finns många som inte vet hur man passar en tid, smått irreterad kan man bli ..

Nu mot Klippan .. vi hörs när jag kommer hem igen!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0