INTE PÅ HUMÖR

Denna dagen kan dra åt helvete, vaknade tidigt och på dåligt humör! Fyfan säger jag bara ..
Älsklingen och jag gick upp samtidigt för en gångs skull idag, inte ett dugg roande kan jag ju säga, slutade med att vi lämnade varandra ovänner, ett morgon tjaffs kan sluta rent åt helvet!

Jobbat idag, skulle inte ha gått dit överhuvudtaget idag egentligen, hela denna dagen har varit upp och ner, dock har timmarna på jobb varit bra, iaf som vanligt .. bara lite saker nu runt omkring som inte varit helt okej ..

Nu hemma från jobbet, började med att se att Trixie varit i soptunnan och rotat fram allt på golvet, trodde jag verkligen skulle explodera, vilket jag gjorde också ..

Ovan på allt så fick man ett samtal halv tio igår kväll som löd såhär: 'Jag råkade backa på din bil igår'
Jävligt spännande detta, så jag fick så klart panik direkt och letade upp ficklampan här hemma och ut i regn och rusk i mörker för att se vad som hade hänt med bilen, helt klart var där sprickor och medmera, alltså framvagnen krossad, eftersom det var mörkt igår efter att jag var hos Pappa, så såg man inget ..
Dock är jag jävligt glad att hon hörde av sig, alltså min pappas brors fru som backat in i min bil, väldigt smidigt gjort ..

Så nu ska jag iväg för att kolla alla skador och hur vi ska göra med allt, får gå på hennes försäkring eftersom det är hennes fel! Får väl se hur detta går!

Så just nu känner jag  bara för att dra täcket över huvudet och gömma mig för verkligheten, allt känns förjävligt, men såna dagar kommer tydligen också ..


Utbrott till max ..

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Amanda Mattsson

Idag utser jag DAGENS BLOGG! och DU har stora chanser att vinna!!!



Jag har även en sminktävling där man kan vinna en 88-palett, läs mer om den här:

http://amandamattsson.weebly.com/1/post/2010/10/stt-fart-tvlingen-har-brjat.html

2010-10-28 @ 19:28:13
URL: http://amandamattsson.weebly.com/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0