INGET JOBB FÖR MIN DEL IDAG

Ändrade planer, haft en smärta i foten så knaprat värktabletter sen i söndags kväll, än är det inte bättre ..
Alltså den opererade foten, en svullnad och blåaktig .. jag verkligen hatar detta, det har varit hur bra som hellst efter operationen, jag hoppas bara på att det är tillfälligt! Att det snart ska vara över .. dock kan det vara vad som hellst, men just nu bara blundar jag för allt vad det kan vara! :/ lagt om med mitt special bandage och annat skit som man skulle om det var att man hade svullnad och smärta, så nu är det gjort .. Jag hoppas på det bästa!

Blev att äta lite frukost, sen hem till Pappa en liten runda, för att hälsa på dom där hemma .. kände att det var ett tag sen, träffade även bror, dock var det inte så länge sen, igår var senast! :)

Sen blev det stallet för att fixa och dona, provade även nya tränset, passade perfekt .. Jag blev riktigt nöjd! Så det fick bli en runda i det härliga vädret, riktigt skönt!

Nu är jag hemma, tagit en ipren och slängt mig i soffan .. ska dock vila så mycket jag kan, svårt med all den energi som jag har i kroppen, klart att det är skönt att ha lite lugnt men inte för länge .. rastlös väldigt fort!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0