HOME SWEET HOME

Nu är man hemma igen, så nu är man äntligen klar med alla sina måsten .. underbart! :)
Solningen blev ingen snabbis, utan blev 24 minuter idag, dock jävligt skönt!

Efter att man solat blev det stallet direkt, blev ingen ridning så blev lite mys och fixa i stallet i stället, kan behövas det också, körde även inom kusinen och snacka lite, eftersom man ska passa hennes fyra hästar i två veckor, för dom ska till Thailand dom gottgrisarna, inte lite avensjuk man blir, en resa till varmen hade inte varit helt fel nu när det verkligen är skit väder här .. det hade passat mig perfekt ..

Så det enda som är kvar är att jag ska ta mig en dusch och göra mig i ordning inför kvällen ..
Kanske ta en dusch redan nu så man är klar tills älsklingen kommer hem från jobb? kan nog vara en väldigt bra ide ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0