HEMMA FRÅN JOBB

Då var man hemma igen efter en lång dag på jobbet .. slutade 16.oo. sen inom affären för att handla hem lite gott, eftersom det är fredag idag, så är det fredagsmys som står på schemat ikväll .. Alltid när man handlar så ska man ha lite bara, men får med sig massa annat som inte skulle med hem, det är de vanliga!

Min jobbehelg igen, känns som det var förra helgen som man jobbade, men icke var det de ..

Eftersom man har jobbehelg, så blir det fredagsmys ikväll, med eller utan älsklingen har jag ingen aning om, eftersom han inte har en aning om när han slutar, men vilket fall som hellst så har jag ändå Trixie hos mig! :)

Nej nu ska jag bytta om till ridkläderna och bege mig iväg till stallet för en ridtur, ser lite mörkt ut på himlen, så hoppas inte att det kommer regn, inget man vill ..

Vi hörs när jag kommer hem igen ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0