HELT SLUT

Kom hem för ett tag sen bara, efter att jag var i stallet och hade ridigt och fixat så bagav jag mig hemåt, men blev stoppad av grannen som behövde ha hjälp med sin ena häst, så blev att man följde med henne till sitt stall och fixa och sen upp på hästryggen, kan ju säga att det var den värsta hästen jag har ridigt, där är mycket att lära och försöka få bort massa dåliga vanor, slår och sparkar med benen och andra dumheter, stannar precis när den vill, ja så jag har att göra, har sagt att jag kan rida den när jag hinner, tar sin tid men bara en egen häst!

Har inte så mycket mera att skriva tyvärr, bara att min älskade fyrbent gick som en dröm idag! Känns verkligen bra att fått igång honom på riktigt igen! Har varit lite upp och ner med det tidigare nämligen!

Nu är det träning som gäller! ;) riktigt skönt ..

Soffläge och mys ikväll, fast dock ensam men har Trixie hos mig iaf! Mys ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0