HAFT EN BÄTTRE NATT

Kröp i säng lite efter elva igår kväll, hade kunnat vara uppe längre, men kände att jag inte hade ork eller lust, så lika bra att krypa ner under täcket ..

Tror inte att jag låg vaken så länge innan man lyckades somna värre att jag vaknade till par gånger, vände och vred mig, inget ovanligt när det gäller mig! Det är något som jag inte kommer ifrån, det är att vakna minst två gånger under en natt! Fattar dock inte varför ..

Jag känner mig lite bättre idag när jag vaknade, känner inte samma smärta i foten som jag gjorde igår, så det känns ändå bra!

Just nu ligger man i soffan och myser med Trixie. Fryser och då är det extra mysigt att krypa ner under täcket med min älskling ..

Idag har jag inga direkta planer alls, just nu känner jag bara för att ligga nerbäddad, dock vet jag att jag har lite måsten som ska skötas, bland annat hästarna medmera, så får ta ett ryck dit i eftermiddag, fram tills dess har jag ingen aning, blir antagligen mesta villa om jag inte får ett ryck och göra vid min garderob som ser ut som ett bomb nedslag eller nått, en jävla röra är den ..

Puss från mig.





Kommentarer
Postat av: erica

Vinna veckans blogg o bli länkad på min blogg ? :)



Kolla in på min blogg för att anmäla dig!

Tävlingen avgörs på måndag eller tisdag så håll koll.



Lycka till, kram // www.seppte.blogg.se

2010-10-27 @ 11:15:21
URL: http://seppte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0