GODMORGON

Tyvärr blev det ingen uppdatering igår, hade fullt upp exakt hela dagen från man kom upp ur sängen ..
Kan säga att jag hade antal stressiga timmar!

Började med städning så fort man vaknat till liv, skulle fått i mig frukost men sånt hann jag inte med ..
Fick undan det mesta av städningen, sen hjälpte älsklingen mig när han kom hem .. Eftersom jag skickade iväg honom på att klippa sig, det skulle han ha gjort för flera veckor sen .. sjukt långt!

Sen kom mormor och hennes sambo på besök, verkligen trevligt, fick massa presenter, dom man hade önskat sig så klart, två kompletta gardiner till köket, matta och duk som passade tillsammans .. samt tre silver bestik som jag samlar, snart är även den samlingen färdig!

Efter att dom varit här ett tag, så begav vi allihopa oss hem till pappa, fika medmera, sen fixade man hästarna och sedan vidare hem till syster för en hel kväll där, åt god mat och sen bowlade vi!

Tackar alla för en toppen dag/kväll, verkligen trevligt.

Uppe med tuppen idag,
älsklingen står i duschen och jag ska göra mig i ordning, sen ska vi bege oss  iväg för att handla på OJ, måste ha hem lite som vanligt .. Så nu är det bara för mig att göra mig i ordning och kanske klä på sig, hade nog varit en bra ide så man slipper höra honom gnälla när han är klar och jag inte är halv färdig .. ;)

Vi hörs under dagen ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0