GODMORGON TISDAG

Då var man uppe i god tid idag för att hinna med lite innan det är dags för mig att jobba, jobbar kvällen idag .. Alltså börjar man 13.15 tills 21.45. verkligen det segaste arbetspasset för min del!

Höll på att fixa här hemma tills hon var tio igår kväll, slutade att fixa när älsklingen kom hem från jobbet, tyckte att det fick vara nog då, nästan klar där uppe, bara hoppas att jag inte får ett nytt ryck eller nytt projekt att fixa, får väl se hur man vill ha det, älsklingen blev iaf nöjd, hade en svag aning om att han inte skulle gilla det, jag hade turen med mig ..

Vaknade av att man fick sms, hade ställt alarmet på 10 annars, hade varit skönt med lite längre sovmorgon ibland, vaknade vid halv 9, men gick inte ur sängen förän 9, så det var ändå skönt att ligga där och dra sig! :)

Nu är det mys i soffan med Trixie, ska snart ta en dusch och göra mig i ordning, kanske äta frukost också! :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0