GODMORGON MINA FANZ

Då var det söndagmorgon redan, alltså är helgen snart över, dock jobbar jag eftermiddag så då innebär det att jag får en sovmorgon till, ändå ganska skönt! :) gillas skarpt, det tråkiga är att jag hatar att jobba eftermiddags skiftet ..

Missade att uppdatera igår kväll också, somnade ifrån det helt enkelt, sen när man väl vaknade på soffan så hade jag ingen ork till att göra det ..

Blev att jag åkte och red på Hugo, sen messade jag lite med Mari, så efter att jag var klar med honom, så blev det iväg hem till Mari för att rida med henne, lånade svärmors häst en runda, en islänining är det, första gången man har ridigt på en sån, inget speciellt med en isläning kan jag tycka .. var verkligen toppen väder igår, så det var skönt att ta två rundor på häst ryggen, riktigt skönt!

Vaknade lite innan nio idag, kännde bara hur mycket som ska göras idag, så var tvungen att kliva ur sängen redan nu, annars hade jag lätt kunnat sova vidare par timmar till, känner ändå att man inte kan sova bort denna dagen, måste nämligen städa i huset, tvätta, rida och fixa stallet, tvätta bilen, ja så jag har en del som ska göras, tvätten är igång redan, så snart för min del att börja på det andra också, ska bara lägga in bilder sen i fredags som inte kommit in än, måste även läsa igenom bloggar också, för det har man inte hunnit med på par dagar, ibland hinner man helt enkelt inte med vad man vill ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0