GODMORGON FREDAG

Då var det fredag morgon, och inte fick man sova länge idag iheller, det där med att sova länge är inte min grej längre, fast att det är helt underbart att bara få sova ut och länge, hoppas på att man kan få upp det igen, finns inget skönare att bara ligga kvar i sängen och få somna igen och sova vidare, bättre lycka nästa gång ..

Har tagit ledig från jobbet idag, eftersom man ska iväg ikväll på släktmiddag med älsklingens släkt! Kommer säkert bli trevligt, får hoppas på det iaf ..

Ska iväg 18.oo. eller vi ska vara där då, så innan dess måste man vara klar, så har en hel del att hinna med innan dess, ska få undan disken, ta ett städryck i huset, sola en snabb runda sen stallet, så har en del att göra innan vi ska iväg! Sen skulle elektrikern också dyka upp nu på morgonen, men än har han inte kommit, får väl se när han dyker upp ..

Nej nu får jag ta och börja så jag kommer igång ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0