GLÖMT BLOGGEN?

Nej, så illa är det faktiskt inte .. Jag har bara inte haft något tid till att uppdatera, sorry! Har massa att göra nämligen ..

Igår blev det jobbet, sen direkt för att hämta bror sen inom ICA för att handla inför kvällen..
Sen hämta Mia och sen vidare hemåt, blev wii spelande och kollade vi på Robinsson, eftersom vi har en vårdtagare som Josefin Bergqvist är barnbarn till, så var man bara tvungen att titta på det, än är hon med i leken, spännande! :)

Hade en bra dag igår helt enkelt, känns alltid skönt ..

Idag har man jobbat tills 15.30, sen blev det att sola en runda och sen hämta bror så han följde med mig hem, eftersom han skulle hämta hem crossen, så nu har han åkt hem och jag ska hoppa in i duschen och göra mig i ordning inför kvällens bravader ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0