GÄSPARNA GÅR HETA

Skulle ha en lång sovmorgon idag hade jag tänkt, vaknade första gången av att grannens hundar började skälla massa! (gör dom alltid så fort dom släpper ut dom) låg kvar i sängen och försökte sova vidare men gick så klart inte, så det var bara upp och ut med Trixie och nu har jag flyttat mig till soffan för att klicka runt lite ..

Min långhelg denna helgen, känns verkligen skönt med tre lediga dagar framför sig! :)
Än har jag inget planerat för denna helgen, funderar på en vit helg iaf, varit mycket drickande på den sista tiden, så hade nog varit perfekt med en vit helg för min del, fast man kan ändra på sig, men just nu känns det som om det blir en vit helg utan massa alkohol ..

Fredag idag, alltså kommer älsklingen hem ikväll, exakt vilken tid han kommer hem har jag absolut ingen aning om, han sa runt 8 - 9 ikväll iaf, så han dyker upp då någongång ..

Idag kommer hovslagaren, ska sätta på nya skor på Hugo, han har gått utan ett tag eftersom det är bra för hovarna, behöver lite återställning, så nu åker nya skor på, eftersom jag rider mera än vanligt nu också!
Hovarna slits väldigt mycket av att inte ha skor på, och han sliter snett också nämligen .. Halv ett skulle hon komma, så då åker nya skor på, funderar på om jag skulle dit och rida innan eller ta det efteråt, får fundera lite till på det :)

Nu dags för lite frukost!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0